July 29, 2012

OPENING CEREMONY UNIFORMS





All the talk these days is about the London Olympics. I'm actually excited to see some of the competitions :) mainly gymnastics and handball. But now on this post I'm focusing on the Olympic "fashion show" we could all see during the opening ceremony. Here are some of the uniforms that caught my eye :) Starting with my country El Salvador.


Todas las conversaciones en estos días son sobre los Juegos Olímpicos de Londres. Estoy realmente emocionada de ver algunas de las competiciones :) principalmente gimnasia y balonmano. Pero ahora en este blog post me estoy centrando en el "desfile de modas" Olympico que todos pudimos ver durante la ceremonia de apertura. Éstos son algunos de los uniformes que me llamaron la atención :) Comenzando con el de mi país El Salvador.


El Salvador. Design: Sara Hernandez

Australia. Design: Sportscraft

Netherlands. Design: Suitsupply

Poland
Switzerland.

USA. Design: Ralph Lauren

Russia. Design: Bosco Sport

South Korea. Design: Fila

Belgium. Design: Stijn Helsen






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...