March 19, 2014

IS THIS FASHION?





During the past Fashion Weeks (A/W 2014) there were a couple of shows that made me wonder what was going on with fashion these days. As a kid I remember using clothes plastered with cartoons and whatnot, but now, I don’t think I’d pay hundreds of dollars for something like that just because it was designed by some big name in the fashion industry. Am I alone in this? Below you can find some pictures from the Moschino, Rodarte, and Anya Hindmarch shows where cartoons, food, and other popular characters were used as part of the collections. I have to confess that I kinda like the Anya Hindmarch cereal brand bags, but when it comes to the other designers… I think the garments are just plain crazy or maybe they're just an attempt to scream for some attention :s  


Durante las pasadas Semanas de Moda (A/W 2014) hubo un par de pasarelas que me hicieron preguntarme qué estaba pasando con la moda en estos días. Cuando era una pequeña niña recuerdo haber usado ropa cubierta con dibujos animados y todo eso, pero ahora, no creo que llegaría a pagar cientos de dólares por algo así solo por el hecho que fue diseñado por algún gran nombre en la industria de la moda. ¿Estoy sola en esto? A continuación pueden encontrar algunas imágenes de las pasarelas de Moschino, Rodarte y Anya Hindmarch donde se utilizaron los dibujos animados, alimentos y otros personajes populares como parte de las colecciones. Tengo que confesar que me gustan un poco los bolsos de Anya Hindmarch con las marcas de cereales, pero cuando se trata de los otros diseñadores ... Creo que las prendas son simplemente una locura o tal vez solo son un intento para llamar la atención :s

















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...